vrijdag 9 mei 2014

Whitewash kleurtechniek

De meivakantie is alwaar bijna voorbij, wat is dat snel gegaan! Jammer dat we geen beter weer hebben gehad, vooral de laatste paar dagen. Maandag heeft Yorga zijn feestje op school dus dat is een goede start! 

Ik ben bezig geweest met de whitewash kleurtechniek, dit geeft een erg leuk effect! Deze 2 kaarten heb ik gemaakt voor moederdag, altijd leuk om dan iets leuk met de post te krijgen, vooral omdat ik dit jaar andere plannen heb.



Gebruikte materialen:
* Whisper White, Cherry Gobbler en Old Olive Cardstock;
* Inkt: Cherry Gobbler;
* Flower Shop stempelset;
* Happy Watercolor stempelset;
Cherry Gobbler en Whisper White lint
* Itty Bitty Shapes pons;
* Plakparels en rhinestones.

Bij de onderste kaart heb ik geknoeid met inkt (kluns!) en heb ik dit opgelost door wat extra kleine bloemetjes te plakken, daarom zitten ze misschien op een rare plaats :P.

Ik wens verder iedereen een fijne dag en alvast een gezellig weekend!

Groetjes,
Priskilla


2 opmerkingen:

  1. zeer prachtige kaarten
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Priskilla,
    Kan je mij vertellen waar ik die techniek vandaan kan halen??

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen