donderdag 2 oktober 2014

Give away!

Ik heb vandaag mijn papierbakken maar eens opgeruimd en kwam nog papier tegen van de vorige catalogus en SAB actie waar ik graag 2 mensen blij mee wil maken!


Omdat niet iedereen een facebookprofiel heeft, heb ik besloten dat ik een van de volgens van mijn blog blij ga maken en een van de likers van mijn facebookpagina!! Ze ontvangen dus allebei zo'n set zoals afgebeeld op de foto hierboven.

Wat moet je doen om kans te maken op deze set papier?

blog
* je bent of wordt volger van mijn blog;
* je zet de give away in de sidebar van je eigen blog;
* je laat een bericht achter dat je graag kans maakt.

facebook
* je vindt mijn pagina leuk;
* je vindt het bericht van de give away leuk en deelt het;
* je laat een reactie achter dat je graag kans maakt.

Doe je het allebei maak je dus ook 2 x kans!!
Op 1 november maak ik de winnaars bekend.

Een fijne dag en groetjes,
Priskilla

7 opmerkingen:

  1. Nou Priskilla....op dat prachtige papier wil ik graag een kansje wagen hoor....super leuk!
    Ik weet niet zeker of ik de afbeelding in mijn sitebar krijg....lukt me meestal niet.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke give-away Priskilla....heel leuk designpapier van SU....daar zou ik wel raad mee weten, dus wie weet heb ik geluk.....
    Ik zet je candy gelijk in mijn sidebar en dan nog even naar FB...mag ook hé

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tuurlijk Rosina!! Dan maak je gewoon 2 x kans op het papierpakket :D.

      Verwijderen
  3. Schitterend papier! Bedankt voor de kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe graag mee met deze candy, wens een ieder succes ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtig papier heb het gisteren toevallig bij iemand in het echt gezien, vooral het papier aan de linker kant super gaaf!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik maak graag een kans, hartstikke leuk dat je dit doet, Priskilla!

    BeantwoordenVerwijderen