zondag 1 februari 2015

Celebrate Today

Gisteren had ik weer even de rust om wat kaarten te maken, eerst op pinterest gekeken om wat ideetjes op te doen en daar vond ik het idee van een schudkaart. Toen ik de set Celebrate Today zag, was ik daar meteen weg van en je kunt er veel leuke dingen mee maken, niet alleen kaarten maar bijvoorbeeld ook traktaties! Voorbeelden daarvan volgen later nog :D.

4

Vergeet niet volger te worden op het Utopia Challenge Blog en mee te loten voor de leuke stempelset!!

Fijne zondag allemaal!

Groetjes,
Priskilla


Built for Free Using: My Stampin Blog

6 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke en vrolijke kaart, Priskilla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi dit schudkaartje Priskilla...prachtige kleurtjes ook

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is je schudkaartje Priskilla....die moet ik onthouden!

    Groetjes en een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gedaan Priskilla,
    mooi het schudgedeelte met de sequins er in..ik vind de kaart prachtig van kleur!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaart.
    en een leuk ideetje
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo,
    ik weet niet hoe ik een berichtje moet sturen naar jou.
    ik heb eventueel wel een beetje interesse in de kralenborden.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen