dinsdag 9 juni 2015

Nieuwe Catalogus

Oooooh dat is lang geleden!! Hier loopt het even niet allemaal zoals het hoort en mijn hoofd zit een beetje vol op het ogenblik, maar komt allemaal goed uiteindelijk!

Gisteren kwam UPS met een grote doos aanzetten met allemaal leuke spullen uit de nieuwe jaarlijkse catalogus. Ik kon dus niet anders dan ermee aan de slag gaan en even mijn gedachten te verzetten.


Dit doosje heb ik gemaakt met het Gift Bag Punch Board, zo makkelijk om een leuk doosje in elkaar te zetten. De stempelset Watercolor Wings maakt het af, ik vind deze set zoooooo mooi, maar goed ik ben gek op alles waar vinders op staan :D.


Het tweede doosje is gemaakt met de Fry Box Bigz L en de bijbehorende stempelset All about Sugar. Ik heb er hier marshmallows in gedaan omdat ik dat gezellig vond staan.

Je maakt in een handomdraai leuke kadootjes voor een verjaardag, om iemand te bedanken of gewoon zomaar! 

Rechts in mijn sidebar staat de nieuwe catalogus, klik erop en je kunt al die mooie nieuwe artikelen zelf bekijken. Wil je een liever in op papier, laat me dit dan even weten!

Fijne dag allemaal!

Groetjes,
Priskilla

Built for Free Using: My Stampin Blog
Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Ziet er super gaaf uit, Priskilla. Hoop dat mijn bestelling ook snel binnenkomt. Heb er oa ook de Fry box en All about Sugar set bij zitten :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gave doosjes heb je gemaakt Priskilla.....schitterende producten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen