dinsdag 9 september 2014

Nieuwe data workshops

Iedereen en alles heeft zijn ritme weer gevonden hier! Ik ben dan ook meteen aan de slag gegaan om nieuwe workshops te plannen. Kijk even onder het kopje Workshops, daar staan de nieuwe data voor september en oktober en ook wat we gaan maken. Heb je interesse kun je mailen naar stampinmetpriskilla@hotmail.com.

Ook is er vandaag weer een nieuwe nieuwsbrief de deur uit gegaan. Wil je deze nog ontvangen, laat me dit dan even weten en ik stuur hem alsnog naar je toe!

Met de stempelset Flowerpacht heb ik een prachtige pauw gemaakt. Het idee hiervoor heb ik op Pinterest gevonden en ik vond hem zo mooi dat ik niet kon laten hem te maken! Het was wel meer werk dan ik in eerste instantie had gedacht maar het resultaat mag er zijn (al zeg ik het zelf :P).


Er loopt een leuke actie tot en met 31 oktober 2014. Als je een workshop organiseert bij jou thuis in die periode en er wordt voor minstens € 300,00 verkocht, ontvang je als hostess, bovenop de credits die je dan al krijgt, een gratis exclusieve stempelset!! Gratis is altijd leuk!!


Dan wens ik iedereen een hele fijne dinsdag toe!

Groetjes, 
Priskilla


Geen opmerkingen:

Een reactie posten