woensdag 11 februari 2015

Theedoosje

Ik zag overal van die leuke theedoosjes voorbij komen en aangezien ik zelf een grote theemuts ben, kon ik het natuurlijk niet laten om ook zo'n leuk doosje te maken natuurlijk! Ik heb met gemaakt met Crumb Cake cardstock en het mooie designpapier Painted Blooms. Ik heb de maten een beetje aan moeten passen aan de theezakjes van Pickwick en zie dat het dekseltje iets te krap is gemaakt, maar al doende leert men :D. De dames van de workshop vandaag waren zo enthousiast dat dat het project wordt voor de volgende workshop!


Nu ik de foto zie, zie ik dat de aardbeientheezakjes wel een beetje vloeken met het Rose Red cardstock ;P.

Dan heb ik voor jullie ook nog de woensdag Weekly Deals!


Een fijne (knutsel)avond allemaal!

Groetjes,
Priskilla


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan, Priskilla. Kan me voorstellen dat de dames enthousiast waren. Succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Priskilla,
    dat ziet er prachtig uit, wat een mooi papier en inderdaa het vloekt wel een beetje haha..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie doosje! Mooi papier, mooie kleuren en ook een hel leuk idee.groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen