dinsdag 15 april 2014

By the Tide

Gisteren stond UPS weer aan deur, was dus weer helemaal happy! ´s Avonds meteen aan de slag gegaan met de stempelset `By the Tide`. Ik heb kaarten 2 gemaakt waarvan ik er nu eentje laat zien, de tweede volgt donderdag.

Ik heb deze kaart gemaakt volgens een tutorial van Brandy Cox. Deze techniek vond ik zo leuk dat ik hem gewoon een keer moest proberen. Ik weet niet of je het duidelijk kunt zien op de foto maar de kreeft zit achter een zakje met gel, zodat het net water lijkt!


Gebruikte materialen:
* Whisper White Cardstock;
* Donkerblauw karton (had ik nog liggen);
* Stampin' Ink Pads: Old Olive en Real Red;
* Stempelset By the Tide;
* De tekst is van Studio Light;
* Plastic verpakkingszakje;
* Transparante gel.

Deze kaart vond ik heel erg leuk om te maken, denk dat er nog wel meer zullen volgen met deze techniek! Heb je zin om zo'n kaart ook keer te maken op een creatieve avond, neem dan even contact met mij op: stampinmetpriskilla@hotmail.com.

Fijne dag!

Groetjes,
Priskilla

1 opmerking: