woensdag 9 april 2014

Weekly Deals!!

Hier mijn tweede blog, speciaal voor Stampin´ Up! Vanaf 1 januari dit jaar ben ik onafhankelijk demonstratrice voor Stampin´ Up! en het bevalt me heel erg goed, vind het leuk om workshops te geven en enthousiast te vertellen over de mooie producten die Stampin´ Up heeft.

Ik begin meteen met een leuke aanbieding: de weekly deals! Iedere woensdag in de maand april komen er nieuwe wekelijkse aanbiedingen, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte. 

Deze week zijn de volgende artikelen met korting te verkijgen:



Deze wekelijkse aanbiedingen kun je bestellen van woensdag tot dinsdag op stampinmetpriskilla@hotmail.com. Vanavond gaat er een bestelling de deur uit, dus wees er snel bij!

Allemaal een fijne dag gewenst!

Groetjes,
Priskilla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten