woensdag 8 april 2015

Clearance rack en weekly deals

Oooooh dat is lang geleden dat ik iets op mijn blog heb geplaatst! Ik ben druk geweest met andere dingen en er is veel gebeurd, maar af en toe lekker creatief zijn om niet na te hoeven denken is ook heerlijk!!

Allereerst een nieuwtje: de nieuwe catalogus gaat van start op 2 juni 2015, de lopende catalogus eindigt dus op 1 juni 2015 en niet op 30 juni 2015 zoals op de catalogus vermeld!!
 Heb je nog refills of markers van de in colors 2013 - 2015 nodig, wacht dan niet te lang met bestellen want OP=OP!!


Het clearance rack is weer aangevuld met leuke kortingen tot wel 80%!! Zeker de moeite om even te gaan kijken!!

Ook de weekly deals zijn bekend voor deze week, ook zeker de moeite waard!



Wil je een bestelling plaatsen uit de bovenstaande aanbiedingen, geef het dan vandaag voor 17:00 uur door, dan kan het nog bij de verzamelbestelling., want WEG=PECH!!

Verder heb ik natuurlijk ook nog een leuke creatie om te laten zien, deze koelkastmagneetjes zijn gemaakt met magneetvel met daar bovenop uitgeponste vlinder en bloemen. Heel erg leuk om te te maken en een perfect kadootje om iemand te bedanken!!


Op de koelkast.


Zo zien ze er van de zijkant uit.

Fijne dag allemaal en groetjes,
Priskilla



2 opmerkingen:

  1. Ik heb je inderdaad wel gemist Priskilla....maar we blijven hier hoor en zien wel als je weer iets moois laat zien....zoals die leuke koelkast magneetjes....dat zal zeker vrolijk staan in je keuken...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen