zaterdag 18 april 2015

Utopia Inspiratieblog: maak je eigen embellishments

Fijn dat jullie mijn blog hebben gevonden!

Deze keer is het mijn beurt om iets te maken voor het Utopia Inspiratieblog. Laat je een bericht achter het Inspiratieblog, maak je ook nog eens kans op een prachtige prijs!!
Het thema deze keer is maak je eigen embellishments met materialen van Stampin' Up!  



Mijn keuze is gevallen op leuke verpakkingen om bijvoorbeeld als bedankje weg te geven, maar ook voor een verjaardag doen ze het natuurlijk goed! Ik heb het mooie designer papier Painted Blooms gebruikt, omdat ik daar zelf helemaal weg van ben! 

Eerst de mini treat bag met daarop een bloem van het designer papier. Je hebt 4 verschillende grootte cirkels nodig, gestanst of geponst. Daarvan zijn de randen weggebrand zodat je dat mooie oneven effect krijgt (en dat leuke donkere randje :D). Daarna krul je de randen naar boven zodat het meer op een bloem gaat lijken. Daarop heb ik een bloemetje gemaakt in de kleur Rose Red met de Simply Pressed Clay en de bloemenmal.

Het doosje heb ik gemaakt met behulp van het Envelop Punch Board, de papieren strik is daar ook mee gemaakt. Het bloemetje is weer van klei en is een maat groter dan het bloemetje op de mini treat bag,

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer een leuk idee heb gegeven!
Onderaan kunnen jullie de materialen vinden die ik voor deze creaties heb gebruikt.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en wens verder iedereen nog een fijne dag toe!

Groetjes,
Priskilla


Built for Free Using: My Stampin Blog

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, Priskilla. Alle cadeautjes zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kadootjes!!! Echt supermooi gemaakt. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen