dinsdag 30 december 2014

Best Day Ever

Heeft iedereen genoten van de Kerstdagen? Wij zijn om de beurt ziek geweest maar we hebben ons toch wel vermaakt, in de sneeuw zelfs! Yorga mocht zaterdag mee naar het kerstwintercircus met opa en oma en werd om half 4 thuis gebracht, maar hij wilde toch nog even sleeën en een sneeuwpop maken (nou ja een halve dan :P)! 


Gisteren heb ik even de rust gevonden om even lekker te freubelen en ben aan de slag gegaan met de Sale-a-Bration stempelset Best Day Ever. Deze set staat in de brochure samen met nog veel meer leuke producten!! Het lijkt of ik op het moment een beetje blijf hangen in rood en zwart maar dat maakt de kaart niet minder mooi natuurlijk. Hebben jullie dat ook dat je een periode steeds naar dezelfde kleuren grijpt?



Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling!!

Groetjes,
Priskilla

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, Priskilla.
    Jullie ook een fijne jaarwisseling gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Priskilla,
    Ik ben net weer koortsvrij, vanaf 2de Kerstdag, zóóó ziek geweest en me te pletter gehoest.Jullie hebben sneeuw gehad, wij nog geen vlokje..leuke foto!
    en je kaartje is prachtig !
    fijne jaarwisseling,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen