maandag 1 december 2014

Party-zombie

Ik heb jullie raad opgevolgd en mijn aquarelpapiertje op een printvel geplakt na het eerst een keer te hebben uitgedraaid en het werkt geweldig! Dank jullie wel, geen frustraties meer voor mij :D. Alleen jammer dat mijn printer soms streept (zie tekst op de kaart).

Ik heb weer zoveel plezier in het in kleuren van stempels, dat ik gewoon niet op kan houden. Uiteraard kom ik ook iedere keer weer leuke digi's tegen (niet goed voor mijn bankrekening). Deze vond ik zo monsterlijk schattig dat ik hem gewoon moest hebben! 


Ik ben benieuwd wat jullie van dit monstertje vinden :D.

Fijne start van de nieuwe maand!

Groetjes,
Priskilla


4 opmerkingen:

  1. Wat een monsterlijk leuke kaart, Priskilla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart en zo vrolijk.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Priskilla,
    fijn dat het is gelukt om je digi af te drukken, wat een leukerd is het,
    mooie kaart !
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke en grappige kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen